خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۳:۴۹ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۷

معاون شهردار و رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با اشاره به خدمات ویژه مدیریت شهری در مراسم اربعین امسال گفت: موانع برپایی مراسم راهپیمایی اربعین برطرف شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد امین توکلی زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های اربعین حسینی شهرداری تهران که امروز در سالن جلسات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد،باتاکید بر آمادگی همه نیروهای شهرداری برای خدمت رسانی به زائران حسینی گفت: با توجه به اینکه شاهد وقفه‌ای در جریان راهپیمایی اربعین درسال‌های گذشته بودیم، امسال این موانع برطرف شده است ؛ ضمن اینکه مراسم راهپیمایی اربعین امسال با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود و مستلزم آمادگی هرچه بیشتر خادمان اربعین است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از جنبه‌های متفاوت بودن شرایط راهپیمایی اربعین امسال گرمای زیاد هواست، افزود: احتمالا مردم تجربه مواجهه با این موضوع را ندارند و یکی از جدی‌ترین چالش‌های ما که موجب شده به نوع خدمت رسانی به زائران اربعین و راهپیمایی جاماندگان در تهران جهت بدهد و تمرکز زیادی روی این موضوع داشته باشید بحث گرمای شدید هواست. ما باید خدمات‌مان را روی این موضوع معطوف کنیم و از صدماتی که زائران از گرما می‌بینند حداکثر جلوگیری را به عمل بیاوریم.

*مهمترین محورهای سخنان محمد امین توکلی زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران به شرح زیر است:

  • همراه با وزیر کشور به وسیله بالگرد تمام مرز غربی کشور را مورد بازدید قرار دادیم و نکات لازم در رابطه با فرایند خدمت رسانی به زائران در مرزها شناسایی و به کمیته‌های ستاد اربعین منتقل شد.
  • امسال در کنار توجه به خدمات شهری و حمل و نقل، رویکرد جدیدی اتخاذ شده است که به موضوعات فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای نگاه ویژه‌ای دارد.
  • امروز اربعین یک رخداد جهانی است و تمام رسانه‌های جهان و افکار عمومی دنیا به آن توجه دارند. هر کار فرهنگی دیگری ما در شهر تهران انجام دهیم به اندازه اربعین موثر و مهم نخواهد بود و این از برکت سید الشهدا (ع) است.
  • پویش «سلام فرمانده» و «سلام یا مهدی» می‌تواند در جایی مانند اربعین به اوج خود که یک وجه بین المللی است برسد.
  • امسال علاوه بر مرزها در موقف‌ها هم قرارگاه ایجاد کردیم و در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا این قرارگاه ها فعال خواهند بود تا علاوه بر همه خدماتی که در سال های گذشته ارائه می‌شد  خدمات جدیدی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای به زائران حسینی ارائه شود.
  • برای برنامه های امسال شعار «انا من حسین» و «سلام یا مهدی» انتخاب شده است.
  • همان رویکردی را که برای برنامه‌های اربعین دنبال می‌کنیم باید برای راهپیمایی جاماندگان تکرار کنیم و این برنامه‌ها در تهران با محوریت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: